Torsdag!!

Det tär på en att vara på praktik, känner mig som en gammal kärring. Man får ont i knäna i rygggen och i höftlederna, varje ledig stund så lutar man sig över bordet på att avlasta min även annars krånglande rygg. Okej det kanske har varit mycket klagomål ett tag nu.. det är inte bara tråkigt att vara där... rätt kul att lyckas ta bra bilder, lite panik får man dock när man inser att det här kan jag jobba med tills jag dör om jag inte utbildar mig till nåt annat...
Nu har jag tagit mig i kragen och ringt frissan! Jag längtar.. jag behöver verkligen (!) klippa detta risbuskage. Ska leta reda på nån cool frisyr.. är less på den här nu..

Attans dags att ta på sig träningspaltorna IGEN! det är fasen jämt man tränar jue... lite less är man... söndag, tisdag, onsdag, torsdag, lördag, söndag... osv... men det är självvalt.. hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback