En onsdagskväll i min ensamhet

Ibland är det bara så svårt att komma på nåt vettigt att skriva... bara sådär av sig själv.. därför tycker jag det är så mycket roligare att svara på frågor. Jag älskar att svara på frågor. So let's do it...


Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Kontrollfreak ut i fingerspetsarna, har dåliga nerver och har världens bästa humor (men det vet ju alla såklart, haha)

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Roliga och lugna... =)

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
nee..inget sånt

Hur var du som barn?
hoppade mig fram

Vad tycker du om fildelning?
Perfekt =)

Varför bloggar du?
Jag tycker om att tråka ut folk med mitt tramsande =)

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
ehum... båda är viktiga

Vad kan man leva utan?
djurplågeri.. miljöförstöring ger mig ångest

Vilket är viktigast hos din partner?
humor, generositet, ärlighet

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
njaaa

Hur ofta lagar du mat hemma?
två gånger i veckan... äter bara matlådor hela tiden..

Vad skulle du göra med ett friår?
resa till thailand

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Libanesisk mat är gott och mexikanskt

Hur svarar du i telefonen?
"Hej det är Tilde" eller kanske mer "hejdeTilde"

Är du pinsam på fyllan?
skoja inte, jag känner alla!

Vilken var din första konsert?
Nåt rocktåg

Människa som gör dig enbart ledsen?
haha jadu..

Människa som gör dig enbart glad?
Sarah, my sunshine.

Värsta känslan?
Klaustrofobi

Favorit tv-program?
Helt Hysteriskt, Kenny vs. Spenny, Little Brittain

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Ledig från skolan, en vända på stan, party på kvällen eller... Uppladdning för match, MATCH, vinst! och sen hem å bara njuta.

När grät du senast?
Ehum... minns ej.. men kanske en månad sen

Är du vidskeplig?
Ja inför match.. allting måste vara so mdet alltid varit

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
JAG VILL BO I LÄGENHET.. med a lot of cash...

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
näe... men kanske för all deras lyx... hästar, bilar, båtar..

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Allt som har med höga hopp att göra.

Vart går din drömresa?
Maldiverna

Vem är ditt drömragg?
Christiano Ronaldo

När blir man vuxen?
Jag blir aldrig vuxen.. det bara går inte

Vill du säga förlåt till någon?
Ja gustav.. förlåååt. eller?

Vem är din hjälte?
jag vet inte.. många..

Vad tror du på?
mamma

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
om jag kunde dansa så skulle jag ha velat vara med i floorfiller.. för då kan man dansa eller den engelska versionen "so you think you can dance" DEN skulle jag ha velat vara med i.. utan att göra bort mig alltså.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
alla vill väl vara lyckliga?

Vad är lycka?
många små saker... idag blev jag lycklig över att jag verkligen tog ut mig på gymmet, utan att klaga.

Vilka personer beundrar du?
många..

Vem har makten i ditt liv?
just nu känns det som att det är Uppsala Universitet

Har du någon dold talang?
många =) jag är jävligt duktig på att ta mig till skolan varje dag.

Vilket djur skulle du vilja vara?
en katt

Har du någon fobi?
Fruktansvärd arachnofobi, klaustrofobi och ett sting av hydrofobi

Vad är det pinsammaste du gjort ?
sa som det var när polisen störtade in i mitt rum... haha.. vilken jävla grej



Kommentarer
Postat av: Anonym

No, just the knee.

2007-02-06 @ 14:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback