Ibland blir jag så glad!

Nu på kvällen skulle vi visa upp oss för flickor -96 (handbollslag) och vara med och visa lite hur man spelar och så vidare... meningen var väl att vi skulle träna efter men eftersom jag har varit sjuk så skippade jag det och åkte hem istället. Och då träffade jag på det som gjorde mig så glad! Jo för när jag kom hem mötte jag i dörren ett gäng människor som var från en församling som var i våran korridor för att STÄDA!! Kyrkfolk kanske inte är så tokiga som man inbillat sig. haha. Dom berättade lite att dom åkte runt på olika uppdrag helt frivilligt och gjorde folk glada och nog fan gjorde dom mig glad alltid!!!! Shit det finns bra härliga människor alltså.
Peter har sån jäkla röta alltså, det är hans städvecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback