Its list time

Först ska jag bara beklaga mig över att jag snart är sjuk.. japp jag känner det komma... det går undan när Tilde ska bli sjuk... går på några timmar och man känner försämringen. Fuck.. jag som har världens bästa immunförsvar. Spelade idag trots detta... å vi vann... nu ska vi vinna resten också..
Våra tränares bror tog en massa kort på oss under DM när man spelar handboll och gör en massa fula miner.... skoj.
Just det listor var det... jag gillar listor.
Börjar med en klassiker.. Bästa partylåtarna.
1. Yves Larock - Zookey
2. Justin Timberlake - Sexyback (blir aldrig dålig)
3. Jamelia - Beware of the dog
4. P.Diddy feat. Christina - Tell me
5. Star Stylerz - Keep on moving

Knepiga människor i Uppsala kan vara.... Ekonomerna och juristerna... ja här pratar vi Stockholms på torsdagarna... "gissa vad jag pluggar" - en klassiker... SÅ dumma och SÅ otrevliga.
Dom som tror att dom lever i en annan tidsepok... dom som går runt med skägg i HELA ansiktet och har brun manchesterkostym och portfölj med HATT. Lite knepigt bara...
Och sen alla andra bohemer... Uppsala är en riktig bohemstad.. och jag är inte bohem.. inte alls...faktiskt.

Appropå yxskaft var jag hos Sara-Lisa igår med klassen och käka paj å hade party.. eller jag hade ju inte party... men jag hade jävligt kul för det å sen när jag skulle cykla hem så snöade det tennisbollar... ja snön var enorm som föll.. det var sjuukt =)

nej... jag ska nog sluta skriva här... blir ju bara en massa strunt...

Tänker på den där gången när polisen störtade in i mitt rum... hahaha...DET var sjukt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback