Jag bara måste sno sånt här

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: Tre, två till huset å en till cykeln.
Vilken svordom använder du mest: Förbannade jävla helvete
Äger du en iPod: Snart så
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 07.45 när jag ska till sjukhuset
Hur många resväskor äger du: En... lite sliten
Använder du flip-flops även när det är kallt ute: Tofflor ja... när jag springer till tvättstugan
Var köper du dina matvaror ifrån: Ica Väst
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Jag är en ruskigt dålig fotograf
Har några av dina vänner barn: Ingen, thank god ;-) .
Har någon någonsin kallat dig lat: Jag kallar mig själv lat
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu: Just nu absolut ingen men jag brukar ha uppvärmningsskivan där
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk: Vaniljdryck =)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Hmm, kanskee.
När var senast någon stötte på dig: Hehe...
Vad åt du till middag: Till Lunch åt jag pastasallad
Använder du huvtröjor: Ja just nu
Kan du vissla: Jag är faktiskt riktigt bra
Har du någonsin deltagit i en demonstration: Jag minns en vandring när jag var liten.. satt på sparken och vi tågade upp till folketshus i Mockfjärd... men jag minns inte vad det var om... näbbstövlar hade jag
Vem var den senaste som ringde dig: Malin
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Popexpressen
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Det tror jag alldeles säkert.
Tittade du på tecknat när du var liten: Det gjorde jag
Hur många syskon har du: Två.
Är du blyg inför det motsatta könet: Inte ritktigt.
Äger du några band t-shirts: Nope.
När flög du senast: I höstas till Umeå
Hur många stolar står kring ditt köksbord: 2
Läser du för skojs skull: Japp
Pratar du några andra språk: Svenska, engelska och teckenspråk..och ytterst lite tyska
Diskar du din egen disk: jorå
Har du gråtit offentligt: minns ej
Har du en stationär dator eller en laptop: laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker: Jag studerar??
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Ingen tatuering.. känns inte så hot. men piercings
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: självklart ! =).
Kan du kasta macka: jo
Har du någonsin varit på Jamaica: nope.
Vad har du med dig in på bion: min date
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: teckenspråk och psykologi
Gillar du att flyga flygplan: NEJ!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner: ärlighet.
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: haha låter tveksamt
När sov du senast på golvet: bara sådär på golvet? aldrig
Vilken är din favoritdrink: whtie russian
Gillar du din boende situation: Ibland, ibland inte
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: 8, 9 st..
Äter du frukost dagligen: Jajjemen... det bästa.
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Nej det är dom inte
Vilken är din favoritfrukt: Kiwi
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 23 bast
Tror du på liv på andra planeter: jag vet inte...
Tror du att Gud är man eller kvinna: ...
Hur valde dina föräldrar ditt namn: Ja du säg det
Gillar du senap: Jag ÄLSKAR senap.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Aldrig i livet
Sover du på sida, mage eller rygg: sida.
Tycker du om att krama folk: njaa
Skulle du säga att du är trendig: haha NEJ!
Äger du en digitalkamera: jo
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Hate it.
Vad är du allergisk mot: dryga människor.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Har aldrig hänt.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: fann inget annat namn... tilde var så självklart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback