Jag saknar David så jag blir tokig.

Jamen fy fan..
Har precis anlänt till Uppsala och jag kände direkt hur jäkla skönt det var att komma hem.. mina grejer precis så som jag vill ha det.. men så började jag tänka på David och började tokgrina direkt. Det är helt sjukt.. gårdagen blev en enda lång plåga, grinade hela kvällen.. stackars David.. Hejdået gick fort ville inte dra ut på det, men nu när man är ensam å trött så kommer det som inte kom då. Usch det är så jobbigt.

Imorgon hursomhelst så ska vi spela DM i Enköping... har precis gjort klart mackarånerna.. så får jag göra iordning allt imorron bitti då dom är så snälla och hämtar upp mig =)

nej fy nu ska jag gråta ikapp till dom lugna låtarna jag spelar...

38362-14 My baby... eller snabbt "my bibbi"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback