Jjjjjjussstin

När jag har lite tråkigt eller när jag egentligen borde göra nåt mycket viktigare så går jag in på youtube.com och tittar på lite videoklipp. Igår gjorde jag det när jag egentligen skulle ha pluggat till tentan som jag skrev idag. Men var lugna, det kändes ok. Hur som helst så fick jag för mig att se Justin Timberlake när han gör entre på EMA MTV galan i Köpenhamn (som jag för övrigt sett ETT ANTAL gånger tidigare för att det är SÅÅ snyggt). Det ena ledde til det andra och jag hittade ett klipp där han sjunger sexyback på Victoria Secret-galan när alla modellerna går längst catwalken. Fyyyyy vad snygga dom är. Det är ju helt sjuuukt som jag ibland kan säga... haha.  Helt sjuuuuukt. Vissa har det bra.. =) men JAG, jag ska bli röntgensjuksköterska... inte alla som blir det ;-) Undra hur det känns att vara så snygg... det får man aldrig veta.

Nej undra om jag ska ta å se Introt med Justin T. I DO IT.

38362-15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback