Så skön onsdag

åh ja.. jag har gjort det som jag har planerat att göra...

1) Tvätta.. japp fyra maskiner som tog två timmar sen var alla min svettiga träningskläder som nya igen.. åh så gott det luktar nu... sen använder man dom EN gång så luktar det surt igen... hahahaha..

2) Gjorde min läxa.. alltså att läsa in olika projektioner vid olika typer av benbrott.. vilken kV och vilken mAs.

3) Köpte nytt gymkort idag! Finally!! jag har dragit mig för att gå dit.. å det var så skönt att äntligen komma iväg.. nu ska jag bli en riktig gymnörd.

Alltid när jag läser folks olika bloggar så inser hur mycket crap jag själv skriver =) ha... äh skit samma..

Nu flyttar fyra av korridorarna.. tre jävligt bra... den fjärde känner jag inte.. men synd som fan... fyra personer som håller köket rätt fräscht... bäst jag sätter in det tunga artilleriet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback