Snart helg.

Skorna som jag satsar på att köpa vi nästa csn-bidrag... plus att jag måste skaffa inlägg för att ens kunna ha dom... Men det är lätt fixat.. skönast skulle det vara med ett par gele, men dom kostar skjortan.

38362-18

Förresten om 20 veckor är det sommar.. eller man skulle kunna säga att det endast är 19 veckor. Kanske dags man börjar slipa på CV:t. Jenny vill ha mig till kollot men jag är tveksam.. Det är nog omöjligt för mig att jobba där i sommar. Jag måste ha en inkomst en rejäl om jag ska överleva hela sommaren och hösten.

Imorgon ska jag och malin ut på dans och vi ska på värmlands. Senast jag var dit var på min födelsedag vilket var sådär skoj måste jag säga. Men nu blir det andra bullar. Tyvärr så kan kön in till värmlands vara mycket otrevlig med otrevliga människor... jaja.. what to do what to do?

Nu australiensare i korridoren.. Mycket trevlig! Lite svårt med dialekten bara... gday mate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback