The rim

Det roligaste med julen är ju att skriva rimmen... här kommer förra årets rim..
Pappa - CCR dvd

Den första klappen i år jag hittade direkt

Ett present som jag tror hade varit helt perfekt

Man kan tro att jag skämtar

Men tyvärr…

Ett färdigt paket i uppsala ligger och väntar

(ja fuck glömde ju att ta med mig presenten hem över jul... men den som väntar på något gott)
 

Olov – Hudkräm

Det hade varit kul att se dig springa runt och leta

Bland en massa tjejgrejer du i ska kleta

Så jag tog mitt ansvar som lillasyster

För att ge din hy en så fin lyster


Frida - bok

Svårast av alla är Frida att ge

Varje år tänker man in i det sista ”vi får väl se”

Jag kom på en jätte bra grej som jag dig pricka

Men så kom jag på att jag ej dit hitta

Så jag yrde runt i Borlänge med  i halsen Flås

För att hitta ridsportaffären Aubiose

Ett par ridvantar du så gärna ville ha

Men så kom jag till st. Tuna och visste inte vilken väg jag skulle ta

Så jag tog det säkra före det osäkra och gjorde en krok (med bilen)

Så god jul Frida här får du en …

(först så tänkte jag ge henne en ansiktsbehandling men jag hittade fan inte dit å sen när jag skulle åka till aubiose så hittade jag inte dit heller...)  


David - armband
Jag vet att det är svårt att komma överens om julklappar med en sån som mig

Trots att vi inte skulle ge varandra nån grej

Så har jag en julklapp som jag tror skulle passa dig bra

Om annat så är det då en grej som jag skulle vilja ha


Mamma och Peter - choklad, te, kaffe, skorpor

En klapp som vi alla bidragit till

Det här kan ni ta till när ni fått nog av sill

Ikväll när lugnet stillat sig

Och det ej i källaren finns någon tjej

Ta då fram denna

Och njut av att ni är ensamma hemma


nej nu håller mitt huvud att sprängas för att mina sinus är totalt igenproppade... måste vara det... tryckförändring i hjärnan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback