Utmattad

Idag fick jag lov att stanna hemma från sjukhuset. Jag är sjuk och får huvudvärksattacker att jag inte kan stå upp, tänkte att det kunde vara bäst om man stannade hemma då. Min snälla granne gav mig en massa huvudvärkstabletter och fika så mådde jag genast bättre igår... men inatt vid två vaknade jag av min skalle igen... jag förstår inte varför jag jämt ska få så ont i huvudet.
Har ätit ananas idag och det kliar som fan i munnen nu... dammit... det som är så gott. Tur att vi inte har någon träning idag.. har verkligen hamnat efter med det. Är det inte plugg som hindrar mig så är det sjukdom... det liksom avlöser varann.

Nu vill jag ha sommar så att jag kan tjäna lite stålars... med den här ynka inkomsten man har varje månad... får man ingenting för... jo bo i korridor... man överlever men man lever inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback