....

Lyssnar på Lisa Miskowskys Sing to me.. får upp en massa minnen mest dåliga... en låt kan verkligen bli förstörd om man lyssnar på den när man inte mår så bra... därför lyssnar jag inte på musik när jag måst dåligt för att jag inte vill påminnas om hur det var. Nej nu tog den slut..thank god.
Idag kom pengarna och jag kunde ÄNTLIGEN köpa MAT! Köpte även ett par skor jag har spanat in länge... mkt länge.. ända sen i mars faktiskt.. javisst så ja köpte dem..med gott samvete.

Snart endast två veckor kvar av jåbbä.. gött!

Kommentarer
Postat av: Y

Nu har jag bloggat! Har du hittat nåt att ha på dej i helgen?

2007-07-26 @ 18:13:29
Postat av: Tildus

ja det är bra ylva! mer sådant.. =) ska fota i helgen på partyt.. det ska bli grejt

Postat av: Y

Jaaaaa, ta en massa bilder å lägg in alla!!!

2007-07-27 @ 11:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback