Ännu en helg försvann

Ja fort gick det. Kanon väder har det varit och jag har pressat som fan, min brunorexi fick sig lite näring.
GRATTIS Tilde MAGDALENA på namnsdagen idag 22 juli!
Längtar redan till nästa helg då det blir partey två dar om man nu orkar.
Endast tre veckor kvar på jobbet sen två veckors ledigt jag väntar mig en FET lön i veckan.. jag är så fattig så fattig nu att nästan alla mina besparingar är slut..

jag är sugen på nötter... mm spanska madlar.. det är nåt ni borde prova.. gött som fan

Kommentarer
Postat av: Y

hallå där! hur går det på jobbet? Vad är det för fester nästa helg?

2007-07-23 @ 13:38:12
Postat av: Tildus sittus på sjukhus

Tjenis! Jobbet går skitbra, "kom över" ett par datahögtalare som jag tog med till jobbet så nu kan jag lyssna på radio och genast trivdes jag bättre. Det är ena riktigt fester i helgen.. fredag BJ:s med start hos mig..tror a´jag. Sen vinprovning och ostätande hos grannen... han bjuder =) haha.. blir najsigt. Du missar nåt ;-)

Postat av: Y

ja det låter kul! Vilka blir ni? Eller är det bara du å grannen kanske?

2007-07-23 @ 16:28:32
Postat av: Tildus

Nejdu inte på fredagen... vad jag kan räkna nu så är vi Malin Gurkan Sara-Lisa Sarah Tilde... hoppas alla ställer upp.. då blir det sköj.. sen får man se om man orkar lördagen.

2007-07-23 @ 17:21:05
URL: http://tildenises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback