Är jag sjuk?

Idag när jag vaknade kände jag mig pigg och positiv. gick till jobbet och kände att det här blir en bra dag. detvar en bra dag hela förmiddagen. Sen började tröttheten sätta in. Jag blev riktigt, riktigt trött. Jag hade tänkt att jag skulle träna direkt när jag kom hem eftersom jag hade sovit på lunchen (igen). Så kom jag hem... och däckade totalt i två timmar. Det är ju sjuukt! Jag hinner inte träna nu.. ah. Det är inte så lockande att gå ut och springa själv. Jag måste verkligen skaffa mig ett gymkort och springa på gymmet. (jag vet det är jättetöntigt, men jag kommer inte iväg annars)
På lördag flyttar jag, det ska bli bra. Det måste bli bra. Hoppas att korridoren inte är alltför svinig.

Kommentarer
Postat av: Hanna Jöns

Hallu! Å vart ska du flytta då? Kramkram

2007-07-04 @ 20:46:48
Postat av: Tildus

Jag ska flytta till Rackis. Jag vill komma närmare alltihopa. =)Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback