Bloooood

japp idag var det dags igen. Jag har varit och gett blod. Kom på det idag på dagen och tänkte "japp jag springer ner på en gång så slipper jag skrämma upp mig" men det var ju lugnt. Mådde prima ballerina efteråt och inte som sist då jag låg däckad hela kvällen och trodde att jag skulle spy och var otränbar i en vecka. Den här gången tog jag mig en röd t-shirt ist för en turkåås. Sorry Frida jag fick inte välja på den mörkblå som du så gärna vill ha... eller jag frågade inte. =)
Imorron ska jag agera matchaffis åt malin som så gärna vill til ica maxi.. och jag behöver lax och kött.
NU ska jag läsa min superspännande barnbok 7A...

Kommentarer
Postat av: Y

Du SKA med ut!

2007-07-10 @ 08:28:45
Postat av: Tildus sittus på sjukhus

jag har ju en viss tradition att inte hänga me ut :) måste hålla hårt på den. Vad gör man om man är fattig då? går på gatan?

Postat av: Y

Ja det kan man göra....hehe
Nä men det är klart du ska med ut! Jag vet ju vad du har för planer! Kom igen nu, tänk på att jag åker hem så då får du inte festa med mig på jättelänge!

2007-07-10 @ 11:04:51
Postat av: Y

Ja det kan man göra....hehe
Nä men det är klart du ska med ut! Jag vet ju vad du har för planer! Kom igen nu, tänk på att jag åker hem så då får du inte festa med mig på jättelänge!

2007-07-10 @ 11:05:27
Postat av: Tildus

Fyyyfaaan vad skönt att du ska hem!! hahaha nääääää... jag vill ju med ut men det ekar tomt i pungen. Ja vi får se hur jag gör..

2007-07-10 @ 21:44:17
URL: http://tildenises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback