Effektivitet

Ännu en gång sitter jag här.. med massor att göra. INTE! Jag vill ha patienter, jag älskar patienter, patienter är kul. Men nu har vi inga patienter. Blä.
Jag har blivit en tråkigare människa sen jag började jobba med det här.. jag har fått röntgensyndromet. Jag klarar bara av att skriva korta meningar sedan byta ämne.
Brukar läsa en viss blogg. En tjej som skriver så roligt så man skrattar sig svettig.
http://crazypill.blogg.se/
Det kan man ju roa sig med när man... inte har några patienter... aahh..

Men ikväll är det tv-time. Tre program i rad som bara MÅSTE ses. Speciellt Pussycatdolls. Me need to see.

Kommentarer
Postat av: Y

Ja, onsdagar är värsta tv-kvällen....tyvärr är det flera saker samtidigt som jag vill se....jobbigt

2007-07-04 @ 11:58:33
Postat av: Tildus sittus på sjukhus

Jag vet vem som åker ikväll på PCD. Jag kan bara se en amerikansk serie.. det är Men in trees. Resten måste vara dokusåpor. Vad kan då möjligen vara sevärt på någon annan kanal en onsdag?

Postat av: Y

Project runway, What about Brian och så är dte en till serie på femman....nån surfserie...

2007-07-04 @ 13:58:21
Postat av: Tildus sittus på sjukhus

Aha what about Brian... kan inte tänka mig att det skulle vara nåt ;-) Jo jag har väl sneglat på det i pauserna, det funkar väl. Vet Du vad dumma dumma tilde gjorde nyss?? åt glass!!! skjut mig... jag har ångest...

2007-07-04 @ 15:44:28
URL: http://tildenises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback