Första träningen

har precis kommit hem från första rugbyträningen och jag måste bara säga att det var riktigt kul men väldigt svårt.. Mycket teknik och spelkombinationer... eller jag tycker då att det var kombinationer.. hehe.
I början körde vi inte så mkt tacklingar och så.. tur det.. mkt springa och det var jääävligt jobbigt... har inte tränat starter på.. låt säga... 4 månader... så träningsvärken är på väg..
Hursomhelst.. så ska jag börja med det nu.. =)
Herrarna tränade också.. och om vi säger såhär... dom var INTE små.. my god...

Kommentarer
Postat av: Kamph

Tja!
Så du ska köra rugby nu på heltid? hojta till ifall du vill ha med dig en amatör.. verkar som att vi e välkomna ;? ;)
Gubben i becka är Tysk, p ga något avtal med tysk tv tror jag hehe...
Meddela mig om rgbyn vore kul :)

2007-08-01 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback