Fredags bravader

Igår skulle vi fira Ylvas semester. Javisst alla skulle fira att YLVA fått ledig medan alla vi andra får snällt jobba vidare. Vi var här i korridoren först och skulle sedan vandra vidare till Ylva för att sedan avsluta hos Karin. De som kom var Malin och Gustav, Sara-Lisa, Erik, Ylva, Karin och Frida. Trevlans var det men Ylva som skulle firas så stort drack nog lite för fort och kunde inte riktigt följa med ut.. inte bra inte bra. Hon missade en riktigt trevlig kväll på BJ's. Idag har vi varit äckligt onyttiga (dumma dumma mig) och ätit pizza. Imorgon ska vi styra upp nåt igen. Det är helt fantastiskt att bo såhär nära stan som jag gör nu. Jag kan komma överallt på ingen tid alls. GÖTT!!! Nej nu är jag lite för trött.. nu blir det sängen. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Y

Hej Tildus! tänkte bara säga att det finns ägg och en ananas i mitt kylskåp som du kan ta! och ditt paraply har jag lagt fram på bordet! tack för lånet!
Vi hörs!!

2007-07-16 @ 14:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback