Helg!

Vart f*n tog veckan vägen?? det var ju nyss helg jue.. ja det är galet.. alltså endast TREveckor kvar på jobbet. VART tog sommaren vägen??? DET är galet.

Hittade demma grej på Malins sambos blogg.. såklart måste jag sno =)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"..som är ett par småpluttar, ser helt annorlunda ut och jag fattar.." ur Marian Keyes bok Är det någon där

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min jobbryggsäck

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Du ärvad du äter... alltid så uppiggande

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Jag gissar att klockan är 20:35

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv-reklam

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag gick hem från jobbet sen direkt in på Folkes

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Du är vad du äter

8. Vad har du på dig?
Träningsbrallor å en polo

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Ja men jag minns ej vad

10. När skrattade du senast?
Jag skrattade när jag pratade med Malin i telefonen

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Hyllplan.. det är det enda som sitter PÅ väggen

12. Har du sett något konstigt på sistone?
På jobbet ser man mycket spännande grejjer

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Inte alltför roliga frågor

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Den galopperande detektiven

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Lägenhet och mat

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag har varit med i en film

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Klimatet.

18. Tycker du om att dansa?
Jag älskar det

19. George Bush?
Ett skämt

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Siri kanske... det enda jag kan komma på

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
jodå

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
haha whuuut?

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Ylva, ylva ylva ylva.. haha.. den enda som skulle kunna göra det =)

Kommentarer
Postat av: Y

Hoho! såg att du hade skrivit på msn men det var pappa som satt vid datorn. Ska du åka hem i helgen?? Kram!

2007-07-19 @ 23:43:06
Postat av: Tildus sittus på sjukhus

haha, det var så roligt för han skrev till mig "det är inte jag som sitter här". Haha "jag".. Det är ju ingen idé att skriva till dig. Du får ta bort auto login. Jag har icke tagit äggen ännu.. ska dit idag eller imorrn. Jag åker nog inte hem.. ska försöka träna lite denna helg..

Postat av: Peter

Haha, verkar vara lika kul på sjukhuset som alltid. Funkar ditt interweb än? Jag visste att nåt sånt där skulle hända ifall du flyttade ifrån korridoren! :D

2007-07-20 @ 16:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback