Jag har tråååkit

Tre saker/personer jag inte förstår mig på:
Svartrockare skulle jag vilja kalla dom
Folk som inte flyttar och upplever nya saker
Folk som är onda

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
Räkningar
Frukt
Cowboyhatten

Tre saker jag gör just nu:
Tråkar ihjäl mig
Väntar på patienter
Sitter på internet och fördriver tiden


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Resa till en massa ställen
Bo riktigt flott
Vara ekonomiskt oberoende


Tre saker jag kan:
Ta jävligt bra lungbilder=) (röntgen är det enda jag har i skallen just nu)
Äta som en man
Ligga inne en hel dag
(det var inte så mycket positivt)


Tre saker jag inte kan:
Låta bli att sova på lunchen
Ge fan i godis
Låta bli att le när jag ser Göran

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Timbaland - Way I are
Timbaland - Scream
Justin Timberlake - futuresex/lovesound


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Sjunga (inte vilja lära mig utan bara kunna)
Flytande Spanska
Dansa


Tre favoriträtter:
Tacos
Grillat
Kallrökt lax och ngn sås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback