Jag vill heeeem

Hem till Dalarna. Hem till landet... alla röda stugor.. alltihop. Klarar snart inte av att läsa Falukuriren på nätet... allt som man inte brydde sig om när man bodde hemma... har plötsligt blivit så saknat.
Jag bara jobbar å jobbar. Slutar halv fem här på sjukhuset sen går jag hem å är hemma till fem kanske.. äter lite och helt plötsligt är klockan 18. Träna (om man nu orkar), annars är det bara att göra kvällen. Trött är jag hela tiden..
Idag tex. är jag ensam på mitt lab. Vi brukar annars vara tre st som hjälps åt med att hämta in patienter, röntga, lämna svar, hämna svar, skicka svar, skicka patienter, köra sängar, registrera på datorn, tvätta röntgenplattan... nu måste jag komma ihåg allt själv... många kommer nog bli irriterade på mig idag...
Usch.. jag känner bara blä åt allt. Kanske man skulle åka hem i helgen ist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback