Med radio på jobbet

Kan man i stort sett lyssna på vadsomhelst. Jag har spraydio på och önskar låtar dagarna i ända så jag får lyssna på det jag vill. En annan hade önskat Kim Appelby med låten Don't worry, som min STORASYSTER lyssnade på för länge länge sedan.. minns du Frida?? Kanske man skulle önska lite Trance Dance som hon också lyssnade på.. haha shit vad jag minns. Det måste ha varit två evigheter sedan.
Sitter på labbet och väntar som vanligt på patienter.. vi har nu.. låt se... 4 patienter kvar på HELA DAGEN! Vilket ör ungefär 8 minuters aktivt arbete på de resterande fem timmarna.. kul.. jävligt kul..
Därför måste jag sitta och poppa sånna där gamla godingar.

Mamma och Peter har precis kommit hem från Dublin som Peter förälskat sig i... efter första besöket där var det enda han kunde yttra "när jag var i Dublin.." ja precis som i Masjävlar...
Hursomhelst har min mamma köpt en parfym till mig! Kanon! Min mutter hon är snäll hon. Mycket snäll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Minns inte(läs förträngt) att jag har lyssnat på den låten, laddade hem den men kom ändå inte ihåg(läs förträngt igen).

2007-07-25 @ 13:32:14
Postat av: Tildus

Haha klart du har förträngt det.. hittade en låt med Kim Wilde också som jag minns att du lyssnade på.. haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback