Nya håret

Idag har jag haft lite quality-time med mig själv.. och min frisör. Det händer inte alltför ofta. Alltså att frisören brukar vara med, undefär en sisådär två gånger om året. Kom dit och skämdes som vanligt åt min risbuske och fick ännu en gång klippa av en halvmeter som ätit upp sig själv.. min taktik att spara ut håret genom att INTE gå till frisören funkade heller inte den här gången. Så iställer för att gå hem och gruva mig för hur s*tans dyrt det blev och lova migsjälv att inte gå dit på ett tag (hmm) så bokade jag tid direkt. Här ska det börjas att sköta om håret.
Tog en bild på håret.. och bilden blev inte särskilt bra. Nej... men jag är iaf skitnöjd med håret!


Före
38362-129


Efter
Nya håret

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fin fint hår!!

2007-07-03 @ 21:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback