Radio!

Jaa.. jag kom över ett par högtalare till datorn igår. Jag tror det är ett tecken för jag har aldrig varit med om något sådant sammanträffande som igår.. Hade ju tänkt köpa mig ett par högtalare för att få jobbet mindre tråkigt och ångestfyllt och så "kom jag över" ett par igår... utan att gå in närmare på hur. Studentregler helt enkelt.
Så nu sitter jag här med radio på för fullt (eller kanske inte) men hörbart iaf.. och jag mår som sagt mycket bättre.
Klockan är två och vi har slut på patienter sedan en halvtimme tillbaka.. det är helt galet... va gör man nu då? ja sitta och vänta.... i tre timmar till.. KUL!



men jag har ju radio....

Kommentarer
Postat av: y

Utan radio kan man inte jobba....
Nu har jag fått den nya datorn så snart är jag mer på msn, ska bara ladda hem det!

2007-07-23 @ 17:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback