Roligt test

Det man ska göra är att man ställer in shuffle på sin winampplaylist . Sedan som svar på frågorna så skriver titeln på låten som dyker upp. Man får INTE fuska. Såhär blev mina svar.


1. Hur mår du idag?
Some girls

2. Kommer du komma långt i livet?
Invincible

3. Hur ser dina vänner dig?
Temple of love

4. Kommer du gifta dig?
Time still drifts away

5. Vad är ditt livs themesong?
Tonight I'm gonna party


6. Vad e ditt livshistoria?
A brand new day


7. Hur är skolan för dig?
That's the way my heart goes


8. Hur kan du komma framåt i livet?
Loca


9. Hur kommer imorgon vara?
Can you feel it?


10. Vad är det bästa med dina vänner?
Hung up


11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Come to me


12. Vilken sång beskriver dig bäst?
SOmebody to love


13. Hur är det med ditt liv?
Shiver


14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Painted by numbers


15. Hur ser världen på dig?
Showtime


16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Hips don't lie


17. Vad tycker dina vänner om dig?
Måndag, tisdag


18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Chemical party


19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Tarzan boy


20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Hot chocolate


21. Kommer jag nånsin ha barn?
Never ever (haha ja det är sant, det var den tyska låten från ESC från 06 som kom upp)


22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Junk


23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Satellites


24. Vad är några tips till mig?
Gummiboll


25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Dumm diddly


26. Vad är min danssång?
The worrying kind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback