Sista natten i Flogsta

Japp ikväll avslutar jag min karriär i Flogsta. Det har varit två fina år med ett skrik eller möjligtvis två. ( Ja för er som inte vet så är Flogsta känt för sina vrål kl 22 VARJE kväll. Studenterna skriker ut sin tentaångest. Japp, jag lovar varje kväll.) Jag kommer inte att sakna mycket men ICA väst är en av de bästa ICA affärer som finns och sedan närheten till Friskis och Svettis i Ekeby. Humm kommer jag att sakna nåt mer?... nope.
Besökte min nya korridor idag som består av endast fem korridorsrum mot de tolv som finns i denna korridor i Flogsta. Sedan var köket mycket fräschare och såklart så ligger det mycket närmare allt.
Det här med att få nya nycklar och nytt kort blev inge bra alls. Tappade genast bort ett av passerkorten och sedan var jag inge glad alls. Ahh.. typiskt.
Jag är nöjd med korridoren och jag kanske stannar ett tag... funderar ju på att plugga vidare.. men det är ju hemligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback