Söndag = tröökut

Jag har spenderat hela helgen hos Malin. Det har varit najs. Kul att ha någon som tar hand om en. Började på fredagen med fisksoppa, bouliabaise? Kan det möjligen heta så? Gött iaf, länge sedan man åt firre. Sen satt vi bara å pratade hela kvällen.
Lördagen spenderades med Ylva i en bil. Bäret. Vi hade lite uppdrag att utföra. Ylva skulle köpa matta och jag skulle utnyttja mitt presentkort från i julas. 300 spänn på intersport till ett par löpartrikåer. Det blev två. Tack pappi för den julklappen =). Åt gjorde vi på stan och jag blev proppmätt, så proppmätt att jag sedan inte skulle kunna äta någon middag och valde därför att inte äta någon. Ett misstag som kom att slå sönder hela kvällen och halva morgonen. Kvällen slutade alldeles för tidigt för min del.. men men... nu vet jag att jag MÅSTE äta middag innan partey.
Jag hade tagit bilen till Malin så när jag skulle åka hem hade jag planerat in en tankning och ett besök på Ica hörnan som ligger i andra delen av stan från tankningen sett. Jag hade väl planerat att det skulle ta en sisådär 15-20 minuter kanske att göra alltsammans. Nej. Närmare bestämt en timme! Jag irrade runt i stan i jakt på ica hörnan. Halva stan var ju avstängd pga av nån jäkla cykeltävling. JAHA. Såg rätt roligt ut när cyklisterna öste förbi i full kareta och efter kommer 500 bilar med cyklar och däck på taken. Vilket pådrag.
Nu håller jag på att laga storkok, Lasagne! Så god min lasagne är då.. ja det är nåt att dö för =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback