Tisda

Alltså min morgon var INTE att leka med, jag var så trött att jag höll på att somna så fort jag slog av väckarklockan... det var knappt så jag hann upp. Trötthetenbara fortsatte hela dagen och jag längtade till lunchen då jag skulle få sova i vilorummet. Trodde jag. Nähä då vare nån jävel som har kommit på samma sak som mig.. jag måste vara ute i god tid nästa lunch. Jahopp så utan sömn och kaffe har jag slutat dricka så satte jag mig på stolen utan för rummet där jag röntgar och började rycka som en död fisk.. sömnen var på intågande men min undersköterska Kari kom och fick liv i mig. Eftermiddagen var extreeeemt seg men knappt 5-6 patienter. Så jag satt och läste min bok och helt plötsligt orkade jag heller inte göra det utan lade huvudet framför datorn och skulle vila ögonen bara.. jovisst..zzzzz... Jahopp Kari fick väcka mig när det kom en akutpatient.. kul. Nu har jag somnat på jobbet också.
Skulle ha tränat men hade lovat Malin att köra henne och Gustav för att få handla på MAXI så det gjorde vi.. blev ingen träning.. jag var för död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback