Å herregud va gött

det äääär, att bara vara hemma och inte göra NÅGOT. Sådant har jag aldrig haft problem med.. att inte göra något. En person som jag pratat med (läs Anders) säger att det spritter i benen på sommaren.. men jag känner absolut inget spritt i benen... Möjligtvis lite domningar när man har somnat på armen.. men mina ben förblir som förlamade. Jag önskar att jag kunde vara en av dom som kan vara sådär aktiv i 25+ värme, för jag går då in i dvala.
Förresten så tycker jag att min familj har blivit lite förslappad, därför har jag bestämt mig för att flytta. Hehe. Jo visst...

Igår var vi till sommarstugan, som jag för övrigt inte har besökt på en sisådär 3-4 år.. har alltid tyckt det har legat så avsides och öde.. men det var ju faktiskt riktigt trevligt.. jag vill dit igen. Rodde dit gjorde jag också, jag tror det tog halva dagen och jag var rädd att det skulle vara dags att ro tillbaka precis när vi kom fram. Det är lite roligt för när man ror förbi de andras bryggor så säger alla hej och hälsar men det skulle varje brygga kunna göra i ca 5 minuter för jag befinner mig fortfarande på samma ställe med båten... shit.. jag är verkligen dålig på att ro.. träningsvärk har jag idag,

Imorgon åker jag tillbaka till staden och jag hoppas på SKITväder... att vara inne när det är sol ute ger mig ENORM ångest. Nej nu måste jag ut och springa i vattenspridaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback