Helg!

and I love it.

Nu när jag har bilen här känns livet lite enklare och man kommer faktiskt iväg på saker. Ställen som Boländerna är i stort sett omöjligt för en student... men nu... Det är gött.
Nu har jag jobbat en hel vecka själv på Lab 28. Mitt egna lunglabb. Jag kan ju i stort sett säga att jag är sjuksköterska =) Tydligen hade bara en innan mig fått deligering... känns coolt =) Men jag vet inte... lungor en hel sommar... kanske inte är så kul... fast det är inte kul att stämpla kasetter heller så.. Helt slut är jag iaf.
Ikväll blir det partey. Vi funderar på BJ eller Platina... jag slår ett slag för Platina.. bättre dansgolv och bättre toamöjligheter, annars så är det i stort sett lika..
Var ju hos Malin igår och frossade.. idag blir det gymmet... om exakt 12 minuter... got to go...

Kommentarer
Postat av: Y

Jag röstar för BJ. Är mer drag där...och lördagar är bättre än fredagar där...

2007-06-30 @ 11:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback