Konserten

Det var... det var... grymt. Vad annars kunde ni tro. Justin var grym och konserten var lång. Han spelade alla låtar som man kan önska, favoriten är ju som alltid Lovestoned. Då fick Tilde tårar ögonen. Efter konserten tror jag ALLA hatade Jessica Biel. Alla blev nog kära igår..











När konserten tog slut började plågan: stå i lång kö till toan, vänta 30 minuter på tunnelbanan, springa som en tok till bussen utan att veta vart den går ifrån, skavsår och på det blixtrande huvudvärk som INTE var nådig. Annars hade vi fruktansvärt trevlig men ett litet sammanträde hos Sarah innan.

När vi stod där i Globen helt i extas så sa vi att vi måste göra sånt här oftare och nästa gång ska vi ha de dyraste biljetterna... när det var slut sa jag att vi aldrig borde gå på sånt här igen... jag fick sån hjärtesorg. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Tora

ååh... jag är avundsjuk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback