Midsommar!

Ja då var helegn avklarad med midsommarfirande, orgie i mat, party på stranden, tiotusentals i Gropen och partey i Lindes.
Hade ju med mig eliten från Uppsala och jag tror och hoppas att de hade en mycket trevlig helg hemma i Djurås. Vi hade turnering i Kubb och försökte spela så mycket det gick, då inte regnet hindrade oss.
På fredagen åt vi en massa god mat (såklart så det var jag som planerat den =)) sen kubb och sedan åkte vi och alla andra till Leksand. Det sägs att det var 25 000 där.. stämmer säkert, det var proppfullt. Dansade runt stången tills jag tappade klänningen.. fantastiskt roligt. För att inte kvällen skulle ta slut alltför snabbt så åkte vi till Dala-Floda och Sandvischa där det var lite partey.. vi stannade inte så länge utan åkte hem för att ladda till Lindesnäs.
Lördagen började segt med regn, vi åkte till pappi för att säga hej. Vi blev bjudna på riktig sommartårta (tåta) och kaffe. Ylva blev lycklig när hon fick mysa med katterna =)
Förfesten till Lindesnäs började i Sandvischa där det var riktigt trevligt med en massa snapsvisor. Vi fick skjuts till bussen som skulle ta oss till Lindesnäs.. allt var uppstyrt. Det var najs =)
Lindesnäs då.. som alltid en massa orginal. Riktigt bra musik, en massa bekanta och tyvärr en hel del regn.. men det struntade man i.. det var faktiskt mycket roligt ändå.

Idag är det måndag och jag är trött och sliten. Jobbade första dagen själv på Lab 28. Det var ingen bra dag idag, hoppas morgondagen blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback