Semester!!


Det är måndag och jag är ledig! Jag har nämligen semester denna vecka. Det är ju faktiskt midsommar och då kan man verkligen inte jobba om man ska ladda upp inför en skitrolig helg. Jag och Sarah börjar redan imorgon genom att festa loss i Globen till Justin Timberlake och även ta oss in på hans hotell för efterfest... det senare kan bli en kraftansträngning men skam den som ger sig ;-)

Satt och tittade igenom gamla bilder och hittade en handbollsbild och blev toksugen på att spela match. Spänningen, shortsen, skydden... ja.. allt det där som hör till.



38362-42

Tror Jag ska slappa vidare... det är så najs.

Men har dock att göra
? Tvätta
? Skriva kontrakt
? Träna.. huvvaligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback