Sommarhetta och röntgen

Köpte ju nya jobbskor igår... inte nog mjuka i hälen så nu måste ja fixa geleinlägg... annars kommer det aldrig att funka. Jobbade ju idag..det var lite segt men.. ja. Nu ikväll ska jag till Ylvis å grilla. Blir gött och imorrn åker vi en tur till Åland, sen på måndag börjar allvaret.

Igår var vi hos Hanna Sik. som hade examensfest. En riktigt festlig sådan men ENORMT god och vällagad mat. Vi ska inte ens prata om lägenheten som de bor i... ja otroligt fin. Fick lov att åka hem tidigt för att jag behövde handla mat på ica-väst.

Ny BRA musik som SKA laddas. Bara för att jag säger det!
Timbaland/D.O.E./Keri Hilson - The way I are
Timbaland & Mango - Naughty eye
Enrique Iglesias - Do you know

nej nu ska jag duscha och gå iväg till Ylvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback