08:or

Vad är det med dessa stockholmare? Vad var det som gick fel? Överallt är de ett irritationsmoment. Just nu har jag ett i korridoren. Inga namn nämnda, men ja... Det är en han.. och han kan ALDRIG vara tyst! Han pratar för att prata.. han har ALDRIG något vettigt att säga. Man vill inte gå ut i köket ifall man råkar på honom. Jag vet, han är en snäll kille... men vafaaann. Kan man aldrig få ha det tyst?
Står man i köket och inte säger något när han kommer så suckar å stönar han för att man ska fråga vad det är som är så jobbigt, vilket jag slutat med. Nej, då har han kommit på att stäla frågor istället... men GUD låt mig vara!! Jag vill inte prata för att prata... bara en massa ordbajsande... och sen den dryga dialekten... bläää...

För att lindra ryggvärken har jag legat i sträckbänken i två dar... hoppas det hjälper för imorgon har vi match. IK Nordia eller Enköping som de egentligen heter ska få SPÖÖ! Fett med spö. Näst sista matchen... så jag vill vinna!

Kvällen har jag spenderat hos Sarah. Mycket trevligt med filmer och godis. Vi hyrde tre: Click, Beck - Advokaten och så en till som jag inte minns vad den hetter.. hann inte se klart.. fick lov att kila till bussen.. nu är jag dödstrött och ska krypa till kojs... undra när vi hade samling... humm... aldrig minns jag.

Höjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback