Dagshjälte

som Karin kallade mig idag. Haha det var ett skämt. Vi drev med att jag gav blod idag och hur jag inte kunde avboka spinningen trots att man helst inte ska träna då man precis givit blod. Så där skulle jag då alltså vara på spinningen fortfarande med bandaget på armen (såklart så att ALLA skulle se att jag varit med om nåt kliniskt) och med min nya t-shirt (där det står blodgivare). Eftersom jag absolut skulle träna (för duktig är jag med träningen) ändå så skulle jag svimma där på spinningen och få ännu mer uppmärksamhet för min godhet med blodgivningen.. haha vilken scen det skulle bli. Nu lyckades jag avboka spinningen iaf så jag slapp gå dit och svimma. Jag stannade hemma, somnade och dreglade friskt på kudden. =)
Igår vann vi matchen mot Kungsängen.. ännu ett gång sura 08 fick åka hem med 0 poäng. Me like!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback