Drogad

Idag vaknade jag av ren rutin vid tjugo i sju... undrade varför klockan inte ringt.. men så kom jag på. SOOVMORGON!! Så jag sov lite till.. gick upp vid nio och BAKADE BRÖD!!! hör på den! Scones med fil i.. gött värre. Kände mig pigg och trodde jag skulle orka till gymmet till elva.. men så drabbas jag alltid av den där satans huvudvärken och måste lägga mig å sova lite till... låg och gämde mig i en timme sen fick jag nog. Huvudvärken försvann inte så jag fick droga mig med huvudvärkstabletter å koffeinpiller för att orka upp.. annars hade jag blivit sängliggande hela dagen. Så nu vid ett hade jag tänkt släpa mig iväg till gymmet...
Ikväll blir det räkfrossa hos Ylvas kompis och MELODIFESTIVAL! HEJA MÅNS!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback