Efter träning

ja idag var det en lite konstig träning... vi var inte så många å så blev det ju lite tokigt med alla skadade... jag råkade ju vara inblandad överallt.. haha... en rövkaka fick jag mig också när jag föll rakt på en skinkan.. det gjorde fruktansvärt ont.
Imorgon är det bästa dagen på hela veckan.. FREDAG! och jag är helt ledig.. ska åka ner på stan kolla runt lite.. köpa matlådor å sånna där grejer som trycker ut skorna... jag vägrar köpa vissa storlekar.. så enkelt är det.
Tvätta, städa, träna och handla måste jag också hinna med imorrn.. shit helt plötsligt blev det asmycket som skulle göras.. jaja.. det är ju fredag iaf.. det är gött.
Haha schyssta korridorare man har... skulle precis på träning med fula kläder kliver jag ut i korridoren där australiensaren har kalas.. han var tydligen lite full för han började genast gapa på mig.. på sin halvtaskiga eller ja MYCKEt taskiga svenska säger han "tilde doo...SUCK... you SUCK... you SUCK" haha jaa... dåre... vissa måste lixom trimma boddin... men om två veckor är det slut på tvångsträning.
Jag har fått vårkänslor!! så fort asfalten tittade fram blev jag toklycklig och jag har aldrig varit så glad över regn förut... det var lovely.
Nu är det dags för sömn... dammit jag är pigg som en mört...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback