Fredag, finally!

fy fan vad skönt. FREDAG! Bästa dagen på hela veckan! Idag blir det ingen utgång.. det blir lugnt. Har varit ut en hel del på slutet men nu är det slut på det. Har svårt att piggna till till söndagarnas matcher och jag ska satsa och ge gärnet på alla resterande matcher.
Så ikväll blir det bio med Sarah, ska se Dreamgirls. Blir trevligt det.
Idag hade vi seminarie på sjukhuset och vi skulle redovisa vårat arbete som vanligt så förbereder vi oss inte och klarar oss galant ändå.
Hehe en grej som vår lärare påpekade var väl att den händelse på röntgen som vi skrev om var så tydlig att hon visste vilka medarbetare som varit med. Hon påpekade ord som "ung läkare" "angiografi" "ung" så jag gjorde väl om meningen jag sa från början och sa istället "det var den könslösa läkaren som skulle utföra behandlingen"... äh vafan en sånt sugigt seminarie får man väl lov att skoja om... jaja.. =)
Idag tog jag mig till gymmet *stolt* jag trodde att jag som jag brukar skulle banga... yess yess yess I did it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback