Fredag och jag är minst sagt glad!

Jaa... det är fredag och jag har helg!! Det är slut på handbollen nu och jag är fan överlycklig. Det har inte varit kul på slutet, såhär blir det varje år... man hatar handboll. Sista matchen på söndag så då är det bara att ösa, man har inget att förlora.. inget att vinna heller =) Ska ner på stan senare med Sarah och köpa nåt åt våra tränare, det blir svårt... N behöver verkligen en snygg skjorta men dom är ju dyra... kanske blir whiskey till båda som vanligt, tråkigt ja.
Vaknade såklart alldeles för tidigt idag. När man är van att gå upp svintidigt så är det näsan omöjligt att sova längre än till sju... typiskt! Orkar inte göra nåt vettigt idag.. ska inte träna på ett tag.. jag måste få tillbaka suget.

Såg precis för några minuter sen att jag ska spendera hela sommaren i Uppsala! Shit.. avdelning 4.. inte min favorit avdelning kanske men ja.. det får gå. Hade ju satt upp mig på en massa veckor för att dom kanske inte skulle välja alla då.. jo just.. var ju precis vad dom gjorde.. haha.. jag kommer att slita mitt hår innan sommaren är slut.. men men.. jag får fokusera på pengarna. Måste fokusera...

Kommentarer
Postat av: Sgn

Vad kul att du fått sommarjobb! Arbete ger pengar ger freizeit.

2007-03-23 @ 14:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback