golden

Idag hade vi inte så mycket att göra på lab 2.. så jag å S-L smet hem efter lunchen... hehe... det tycker jag inte är mer än rätt. Vi stackars (!) elever får göra så mycket skitgöra så ja.. Sen kom jag hem och däckade av i 2,5 timmar... det är helt galet...
Nu sitter jag är och försöker att inte känna mig som en kokt spagetti.. jag är totalt 'lelös'.

Fredag imorgon JÖ! Första helgen utan match.. känns konstigt.. vad gör man på helger? Jag ska kanske tvätta lite.. ner på stan en sväng och sedan händer det kanske grejer på platina eller värmlands? =) ingen vill till värmlands.. inte jag heller tror jag..

Jag vill till London!!  Kan inte någon följa med mig till London?!?! Dit å shoppa gärnet för pengar jag inte har.. Tänk så fint det är där nu..(snart)

Såg precis Shakria och Beyonces video.. jag tycker den är lite äcklig.. dom spänner blicken i en å skakar sådär på höfterna.. usch jag blir nästan äcklad.. Gwens guld gillar jag desto mer.. GULD GULD GULD:.. jag får nästan lust att ta på mig guldjacka... THE guldjacka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback