Hockey och kvalserie

Ja nu börjar det bli lite mer intressant mer hockey nu när kvalserien precis börjat. Sitter å kollar nu eller jag lyssnar... men leksningarna blir ju bara utvisade, kanske ska jag sluta lyssna också.
Idag var jag på stan och kollade läget. Det har kommit in mycket roligare kläder nu än vad dom hade i höstas. Jag fattar inte varför allting måste gå i mörkt till hösten när man ändå är deppad just pga det. Hur som helst så var det mycket roligare att gå på stan nu. Jag inhandlade ett å annat MYCKET nödvändiga saker.
Det blev:
sån där grej som trycker ut skorna
matlådor
stegräknare(!)
leggings (rea)
pumps
vans (rea)
linne
kofta
hårgrejer
ja det var väl allt...
nu kan man inte handla nåt på ett tag

jag har fortfarande träningsvärk i ryggen efter spinningen och ont i assölä efter rövkakan jag fick.. aj aj...
hann(orkade) inte med någon träning idag pga av smärtorna så det får bli imorrn ist. Så ska jag också tvätta som jag inte hann (orkade) med... haha.. slappis nr 1
Ikväll ska jag sova tidigt.. gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback