Jag är en mjukis

Det har varit en bra dag idag, med bra handledare och roliga barn. Jag börjar gilla barn mer å mer.. dom är inte så tokiga alls faktiskt, haha. 
I helgen ska jag glutta på melodifestivalen och ta det lugnt.. det blir najs.. imorrn ska jag gå på spinning... nu ska det fasen tränas, nu är det Beach 2007 som gäller.. sen så har jag ju match på söndag och ska jag kunna spela ut hela registret så måste jag vara pigg!

Jag måste verkligen ta tag i mitt rum... jag MÅSTE städa imorrn! Det förfaller medan man är på praktik. Min dag ser ut såhär:
06:20 Klockan ringer... jag ålar mig ut sängen fort innan jag märker hur varm å skön den är...
06:40 Frukost
07:10 Cykla iväg till sjukhuset (numera på asfalt.. kan inte vara gladare!!)
07:30 Anländer till omklädningsrummet.. tar på mig pyjamasen (skön) blå operationsbyxor å mjuk t-shirt.. vi är snygga!! eller inte...
07:45 Arbetet börjar
16:00 Arbetet slutar
16:30 sooooova....
20:00 träning
22:30 sooooova...

Hela dagen varje dag...

Jag kan inte använda vanliga "hårda" kläder längre..allt sitter så tajt å spänner åt... man har verkligen förslappat sig med stilen... man har mjukiskläder på sig hela dagarna.. that we like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback