Jag, INGEN korridorare!

Jag är inte en sån som tycker om att bo i korridor, nej. Jag är så jävlig att jag inte ens skulle vilja vara granne med migsjälv. Jag bara måste lyssna på hög musik. måste... det är det enda roliga som man kan göra... spela riktigt "bra" låtar som grannarna undrar varför man i h... man spelar en sån låt.. just nu spelar jag Lasse Holms - canneloni macaroni... den är fiiiin ;-) eller inte... haha

Har precis kommit från Enköping eller det var väl i Grillby vi spelade. Vi vann såklart , hehe.... men det var då den konstigaste matchen på jag vet inte hur länge.. Motspelarna var helt störda. Det enda dom höll på med var att skrika och kasta sig på marken om å om igen.. och vi bara åkte ut. I andra halvlek hade vi i stort sett fem spelare på planen hela tiden.. underbart skönt att  vi vann trots alla knepiga domslut.

Imorrn är det dags för praktik igen... suck.. det är så aldrig slut... men men.. bara att uthärda... hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback