Känns som sommar

Tisdag idag och när dagen är slut är halva praktikveckan avklarad.. det är alltid nåt att se framemot. På lab 2 idag hade vi bara ERCP, det sög för då kan vi studenter inte göra ett skit. Jag och Sara-Lisa satt baraå glodde på gastroskopin och funderade på att gå hem. Det gjorde vi också, lite tidigare och drog ner på stan. Inhandlade ett par shorts och ett linne.
Lika bra att hänga nere på stan när jag ändå skulle på handbollsavslutning. Jag gick inte riktigt hem med lika många priser som förra året men jag lyckades få fem st iaf. Det var för flest utvisade minuter (44min = 22 st), rött kort (2 ggr), tredje plats på närvaro, andra plats i skytteligan, andra plats (tror jag det var) i den totala skytteligan.. sen minns jag inge mer.. för det var väl det? jaja.. trevlans =)
Fika fick ju åxå... shit.. jag rullar nu...
Vilket kanonväder det var idag! det enda som stör är dammet som kryper in överallt. Nej nu är jag trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback