Långsint..

jag har fortfarande INTE kommit över Måns tredje plats. Han var ju klart bäst.. jaja. Tanten Sanna Nielsen gjorde en tabbe igår när hon ville leka Carola med vind... man kan inte ha vind om man har LUGG. Det såg ju inte klokt ut...vad tänkte hon på??
Igår var en mörk men ändå ljus dag i korridoren. Jag höll på att räkna ut vilka av skafferiskåen som inte användes och öppnade ett skåp som jag anande att ingen använde. Då flög det ut sånna där vidirga fjärilar som vi ibland drabbas av. Så duktiga Peter började städa ut det (jag vägrade) och vi hittade ett å annat... DET KRÄLADE MASKAR där inne... jag höll på å dö... Tack Peter ännu en gång! Sen städade dom (ja, dom.. jag har fobi för gammal mat och kan bara inte) ut ett av kylskåpen.. vinnaren blev en ketchupflaska från 2004 tror jag. Varför kan folk inte städa ut grejerna innan dom flyttar???? jag blir pissed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback