Lördagkväll

yes.. precis kommit hem från Ylva där jag spendera min dag med att ligga i hennes säng äta godis å vara allmänt onyttig. Tittade på torsk på tallin och Ylva somnade, jag kan inte förstå hur man kan somna till en sån tokrolig film... Jätte fint väder var det och jag var väl inte sådär jättepigg på att vistas utomhus, hursomhelst och fråga mig inte hur men jag orkade cykla hela vägen TILL Ylva.
Imorgon blir det till att styra upp mitt onyttiga liv igen... ska till friskis å spendera HELA dagen där.. var så säker.. sen är det måndag igen.. ja just ja... jag skulle ju börja med plugget denna helg... bäst jag tar tag i det imorrn... ska göra upp ett schema över hur jag ska läsa dessa veckor framöver... usch å fyy.. hatar plugg..
Snart är det ju påsk också.. det är ju lagom tid att åka hem då... men då är det ju så att dom där hemma drar iväg till Sälen. Det är ju inge kul... jag vill ju vara hemma hemma om jag ska vara hemma.. Hemma och äta påskmiddag och träffa alla.. men nu så drar ju alla dit så... ja då är det ju ingen idé tycker ja... inge kul alls... stannar väl här då... till sommaren.
Adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback