Neeeeej!!!

Måns vann inte!!! Helvete då. Vi hejade på som bara den men den jävla juryn sög ju. Åååååhh.. Hursomhelst var kvällen mycket trevlig med KOLLOSALT mycket räkor och Aïoli som jag aldrig har ätit förut hur sjutton det nu kommer sig?!?! Gott värre var det!
Jag promenerade dit och tänkte åka buss hem men när det skulle dröja 25 min innan bussen skulle komma så gick jag hem... och såklart blir jag skiträdd. Jaja.. jag lever och sitter i sängen nu.
Ännu en lördag där jag sitter med på förfesten med en cola i handen eller som idag Bon aqua mitt nya beroende... och sedan går jag hem när dom andra går ut. FY FAN VAD LESS JAG ÄR PÅ DET DÅ!!
Men imorrn har vi match och jag vet att det är värt det när man känner hur pigg man är =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback