Skakis

åh fy vad skakis jag blev efter skivstången. Man känner ju sig inte utpumpad som efter en handbollsträning men det tog bra ändå, musklerna skakar och man kan inte lyfta nåt. Jag vet inte hur stark jag är riktigt.. armarna kändes inge vidare men benen kunde fortsätta hela natten, haha. Imorgon blir det spinning.. jag vet att jag tjatar om träninge konstant.. men jag måste berätta att jag ska träna för då kan jag inte banga som jag så gärna gör. Jag skäms mycket mer om folk vet att jag egentligen skulle ha tränat.
Snart går jag in i en TUFF och jag menar TUFF pluggperiod snart... då det är två tentor och en inlämningsuppgift som ska in... jag ska nog börja nu i helgen med inlämningsuppgiften och läsa in lite till tentan.. så att mitt samvete skonas en aning.
Ni får ursäkta min stavning.. jag har som ni märkt lite problem med svenska språket. Ni får helt enkelt gissa er till vad det står.

Kanske man ska börja ta lite bilder... det är lite roligare med bilder...

Nu måste jag titta på Zlatan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback