Skivstång

japp det är dags för årets första skivstångspass. Var länge sedan jag körde ett sånt, det är roligt och intressant hur mycket man orkar. Jag tror jag orkar rätt mycket.. ja det visar sig.
Andra dagen idag jag vaknar med ettryck och tror jag ska iväg till skolan, det är skitläskigt. Varför är man alltid så totalt borta när man vaknar såhär efter en siesta.. det är konstigt.
Nu fick jag svar från Falu lasarett om sommarjobbet. De var villiga att anställa mig som undersköterska.. tyvärr tror jag inte att jag kommer att tacka ja, har ju fått många bra veckor här i uppsala... så ja... ska dock försöka ändra till jobb i sju veckor istället för nio... det var lite saftigt.
Imorgon är det dags för spinning igen.. den värsta träningen jag vet... det får bli medel imorgon.. Ylva den jäkeln ska köra ett intensiv... jag håller mig till medel.. det räcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback